نحوه نگهداری از سمعک ها یrexton شما

مراقبت از سمعک های Rexton شما بسیار ساده است و تنها به انجام یکسری جزئیات در طول روزمره نیاز دارد. سمعک شما از قطعات حساس و شکننده فن آوری تشکیل شده و نگهداری منظم برای حفظ عمر و قابلیت آنها ضروری است.
پس از تنظیم سمعک، در تمام روز سمعک شما بر روی گوشتان است و در معرض شرایط مختلف آب و هوایی، رطوبت و گرد و غبار و دیگر موارد میباشد . تمیز کردن سمعک های خود را با برس یا دستمال و تعویض به موقع وکس گارد انتخاب مناسبی برای کاهش این آسیبها میباشد.

و اما چند نکته برای نگهدار بهتر سمعک

روال نگهداری و مراقبت روزانه موثرترین راه برای اطمینان از اینکه دستگاه شما همیشه در بهترین حالت کار می کند می باشد . چه در حالتی که شما به تازگی از سمعک ها استفاده می کنید و یا اینکه سالها آنها را مورد استفاده قرار می دادید ، رعایت این نکات مطمئنا شما را در هزینه های بالقوه تعمیر یا جایگزینی در آینده کمک خواهند کرد:
1. لمس سمعک با دستان تمیز
همیشه خاک و چربی از پوست شما به سمعک های شما منتقل می شود و باعث میشود سمعک شما در معرض آسیب های الکترونیکی قرار داشته باشد . به همین دلیل، قبل از دست زدن به سمعک های خود، دستانتان باید خشک و تمیز باشند.
2. فراموش نکنید که خاموش کنید
روشن نگهداشتن سمعک در مواقعی که از آن استفاده نمیکنید باعث کوتاه شدن عمر باتری و آسیب های الکترونیکی میشود. وقتی که از سمعک خود استفاده نمی کنید ان را خاموش کنید،. گاهی اوقات شاید نیاز باشد که باتری را از سمعک خارج کنید تا از تمیز بودن و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید
3. نگهداری در دمای متعادل
از سمعک های خود در یک محل خنک و خشک نگهداری کنید تا قطعات داخلی آن در معرض گرما قرار نگیرند
4. تعویض باتری
اگر سمعک های شما با باتری های قابل شارژ کار نمی کنند ، باید جایگزین شوند. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، باتری های خود را قبل از اینکه تخلیه شوند، جایگزین کنید و هنگام سفر باتری اضافه همیشه به همراه خود داشته باشید .
5. چک کردن فیلتر
سمعک ها احتمالا با ذرات انباشته مسدود میشوند، بنابراین شاید گاهی نیاز باشدتوسط یک متخصص فیلتر واکس گارد تعویض گردد
6. شارژ هر شب
سمعک های قابل شارژ Rexton را باید قبل از خوابیدن شارژ کنید تا از آسیب باتری اجتناب کنید.
7. اجتناب از سطوح سخت
هنگام خارج کردن سمعک، آن را از سطوح سخت دور نگه دارید. به این ترتیب، اگر آنها به طور تصادفی رها شوند، از دستگاه شما محافظت می شود.
9. سمعک اسباب بازی نیست
اما ممکن است برای یک کودک یا یک حیوان خانگی اینطور به نظر برسد. هرگز سمعک و باتری خود را در مکان های در دسترس آنها قرار ندهید علاوه بر صدمه دیدن سمعک شما ، ترکیبات شیمیایی داخل باطری میتواند باعث آسیب جدی هنگام بلعیدن شود .
2. تجهیزات پزشکی
قرار گرفتن مداوم در معرض بعضی از روش های پزشکی مانند CAT، MRI، و یا دیگر اسکن الکترومغناطیسی می تواند به طور دائمی به سمعک ها آسیب برساند. همیشه قبل از شروع این نوع اسکنها، به پزشک خود اطلاع دهید که سمعک بر روی گوشتان قرار گرفته است و سمعک خود را بیرون بیاورید.
3. در طول آرایش زیبایی خود
یعنی جهت استفاده از تافت و یا هر نوع اسپری معمولی که هنگام آماده شدن برای بیرون رفتن استفاده می شود باید پس از دراوردن سمعک از آنها استفاده شود.
4. این را خودتان انجام ندهید
اگر سمعک شما مشکلات فنی داشته باشد، سریعا به کارشناس شنوایی شناس مراجعه فرمایید، سعی در اصلاح دستگاه توسط خودتان با استفاده از ابزارهای خانگی، به احتمال زیاد باعث آسیب دائمی به گیرنده و سایر قسمت های داخلی خواهد شد.
5. خشک بودن همیشه بهترین است
سمعک ها هرگز در مواقع حمام گرفتن یا شنا کردن نباید استفاده شوند، در این شرایط ممکن است آب به داخل سمعک شما نفوذ کند
6. گرمای بیش از حد
از قرار دادن سمعک در معرض نور خورشید یا گرمای بیش از حد در یک ماشین یا فضای دیگر که می تواند سمعک را بیش از حد گرم کند و باید اجتناب شود.
و اما اگر هنوز سوالی دارید؟ با یک متخصص شنوایی تماس بگیرید
بیشترین نگرانی های مربوط به سمعک را می توان با یک متخصص شنوایی بررسی کرد. اگر شما در مورد عملکرد سمعک های خود نگران هستید یا می خواهید آن را تنظیم مجدد کنید، می توانید یک متخصص شنوایی در منطقه خود پیدا کنید تا بتواند در عملکرد صحیح سمعک به شما مشاوره بدهد.